Al mes de setembre, els alumnes de primària van reprendre el projecte “Un camí cap al cim”, iniciant el curs amb una jornada de convivències entre ells.

Així doncs, van fer l’excursió molt emocionats. No van anar d’excursió al seu propi cim, sinó que Maià va anar a conèixer el cim de Comapedrosa, Montmalús va anar a conèixer el cim de Maià, Pic Negre va anar a conèixer el cim de Tristaina, Comapedrosa va anar a conèixer el cim de Pic Negre, i Tristaina va anar a conèixer el cim de Montmalús. Amb les motxilles carregades i moltes ganes, van començar a caminar pels diferents camins que els van aproximar a aquests nous cims i als seus entorns.

Quan cada grup va arribar a la vall o als cims respectius, van gaudir d’unes vistes espectaculars: van contemplar paisatges únics, van compartir moments inoblidables i van coronar o explorar aquestes noves muntanyes! Tots estaven molt contents i van fer fotos de grup per recordar aquell dia tan especial.

Després de dinar, van tornar cap a l’escola, cansats però molt feliços. Va ser una aventura fantàstica que segur que repetiran!

Altres Notícies