El nostre BOSC és un indret meravellós per aprendre! 
Avui les nenes i nens de 2n han decidit treballar l’aparell locomotor i respiratori en aquest espai!! 

No han pogut triar un lloc millor ja que els arbres són els pulmons de la Terra i el bosc ens permet moure el nostre aparell locomotor de forma encara més activa!




